poniedziałek, 5 września 2011

Szafa od podstaw: kurtka dżinsowa

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kolejny ubraniowy niezbędnik jaki znalazł się w mojej szafie. Mowa tutaj o kurtce dżinsowej która jest moim absolutnym hitem. Nie wyobrażam sobie bez niej szafy gdyż jest tak uniwersalna i tak świetnie potrafi urozmaicić bazowy strój, że moja szafa bez niej nie istnieje :) Kurtek dżinsowych w sklepach można znaleźć wiele, od jasnych do ciemnych odcieni. Ale jak to często bywa ideał bardzo ciężko znaleźć. Ja wyznaję zasadę: "gdy nie możesz znaleźć czegoś w sklepie  idź do lumpeksu". I jest to chyba najlepsza zasada jaką stosuję:) I tak stało się tym razem. Poniżej zdjęcie mojej kurtki dżinsowej, która jest idealnie dopasowana, a jej kolor to klasyka. Cena była bardzo bardzo przystępna - 8zł. Mam ją już 3 lata i nie zamieniłabym na żadną inną :)

IMG_8472


Inspirację i pomysły na kurtkę dżinsową:

Bez tytułu


Kurtka dżinsowa może też świetnie sprawdzić się zimą gdy nałożymy na nią płaszcz... 

streetstyle2411

zdjęcia: znalezione w internecie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz